Schoolgids & formulieren

Foto 22

Schoolgids

In de schoolgids vindt u aanvullende informatie naast de gegeven informatie op de schoolsite.

Jaarkalender

In de jaarkalender vindt u informatie over het hele schooljaar.
Soms wordt er nog een activiteit georganiseerd die niet vermeld staat in de jaarplanning. U wordt daar via Isy van op de hoogte gebracht.
U kunt de jaarkalender vinden op de boekenplank van Isy.

Aanmeldingsformulier

Heeft u een rondleiding gehad en bent u het aanmeldingsformulier kwijt? Geen probleem! Bel of loop gerust langs voor een nieuw aanmeldingsformulier.

Heeft u nog geen rondleiding gehad en wilt u graag een kijkje nemen?
Maak een vrijblijvende afspraak met onze directeur. U bent altijd van harte welkom in onze school.