Activiteiten voor ouders

xHexF

Spelinloop

Voor de ouders van groep 1 en 2 is er iedere week een spelinloop op maandag. Tijdens de spelinloop kunt u samen met uw kind en andere kinderen samen een spelletje spelen in de klas. De activiteit duurt ongeveer 10 tot 15 minuten. Dit is afhankelijk van de spellen die klaargelegd zijn door de leerkracht.

Ouderinformatie

Voor de ouders van groep 1 en 2 is er ook ouderinformatie, ook wel thema-informatie genoemd, op de donderdag. In de jaarkalender kunt u vinden op welke data het zal plaatsvinden. Tijdens de ouderinformatie vertelt de onderbouwcoördinator wat het nieuwe thema is, welke doelen er geoefend gaan worden en hoe u thuis aan deze doelen kunt oefenen. Aan het eind van de ouderinformatie krijgt u ook een boekje mee met passende activiteiten voor thuis.

Ouderacademie

Voor de ouders van groep 1 t/m 4 is er ouderacademie op de dinsdag. In de jaarkalender kunt u vinden op welke data het zal plaatsvinden. Tijdens de ouderacademie praat u samen met de onderbouwcoördinator en andere ouders over verschillende onderwerpen. De onderwerpen kunnen in overleg samen gekozen worden.

Activiteitenmiddagen

Voor de ouders van groep 1 en 2 is er tweemaal per schooljaar activiteitenmiddag op de vrijdag. Tijdens de activiteitenmiddagen kunt u samen met uw kind en andere kinderen passende activiteiten ondernemen in de klas of in onze moes- en natuurontdektuin.