Isy

Foto 28

Om u nog beter van dienst te zijn, maken wij gebruik van Isy. Isy is een mobiele applicatie en een webplatform. U kunt online vanuit elke locatie informatie opvragen over:

• alle nieuwsberichten
  • de planning van oudergesprekken

Isy werkt heel eenvoudig. Zodra er een bericht op Isy geplaatst wordt dat betrekking heeft op uw kind, krijgt u via de app direct een notificatie op uw mobiele telefoon. Zo bent u altijd meteen op de hoogte van al het nieuws op school.

De inloggegevens krijgt u van de leerkracht. Het is belangrijk dat u zich registreert. Anders kunt u de informatie niet ontvangen.

Heeft u al een zoon of dochter op De Schakel? Dan worden uw kinderen aan elkaar gekoppeld door de leerkracht en krijgt u geen nieuwe inloggegevens.