Voor het eerst naar school

Nadat u het aanmeldingsformulier heeft ingeleverd op school, zal de leerkracht van uw kind twee maanden voordat uw kind 4 jaar wordt, telefonisch contact opnemen voor een kennismakingsgesprek. Tijdens het kennismakingsgesprek leren wij graag u en uw kind kennen en kan uw kind samen met u en de leerkracht een rondje lopen door de klas. U krijgt extra informatie zoals bijvoorbeeld de jaarkalender, inloggegevens van Isy en vervolgens plannen wij de wenmomenten in.

Een wenmoment is een ochtenddeel of een middagdeel. Na enkele dagdelen, zal uw kind ook hele dagen komen wennen. U mag mee lopen naar binnen en helpen met jas, tas en stoel zoeken in de kring.

Aanmelden van uw kind

Voor het aanmelden van uw kind kunt u het aanmeldingsformulier meekrijgen na de rondleiding en inleveren bij de school.